Zapytanie zostało wysłane.
Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.
Producent:
Okuma »
Kategoria:
Stacjonarne / Przedni hamulec »
Cena:
od 349.00 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
od 279.00 zł
Dostawa od 16.00 zł
Darmowa dostawa od 299.00 zł
Podaj ilość.

Porównanie produktów


Opis

Sam producent określa ten kołowrotek mianem CSR (Crossover Spinning Reel), co w tłumaczeniu na język polski należałoby określić, jako kołowrotek przekraczający dotychczasową definicję tego rodzaju sprzętu. Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych kompozytów grafitowych, łącząc je w niepotykany dotąd sposób. Z metalu wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka oraz ramię rotora a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor. Szpula Trio to konstrukcja wieloczęściowa, aluminiowo-grafitowa. System hamulcowy ukryty został w części z metalu, gwarantującej jego stabilność, podczas gdy elementy grafitowe pozwoliły na zaprojektowanie efektownej stylistyki i obniżenie wagi. Hamulec klasy DFD (Dual Force Drag), składający się z wielu filcowych, nasączanych olejem podkładek (wszystkie Made In Japan) daje niespotykaną kontrolę nad siłą z jaką blokowana jest linka. Jak ważny jest to element podczas walki z dużą rybą – nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć. Cały system jest oczywiście wodoszczelny (Hydro Block). Komfort użytkowania zapewniają wysokiej klasy łożyska oraz system nawijania EOS, opatentowany przed kilkoma laty przez Okumę. Na najwyższym poziomie stoi również zabezpieczenie antykorozyjne (CRC – Corrosion Resistant Coating), łączące stosowanie wyłącznie przekładni klasy HDG i pokrywanie wszystkich wewnętrznych elementów specjalną warstwą XHD, wiążącą się z metalem. Całości tego niemal perfekcyjnego kołowrotka dopełniają m.in. odkuwana, jednoczęściowa korbka czy system wyważenia rotora RESII.

  • Najważniejsze charakterystyki techniczne:

  • Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności;
  • Stopka i ramię rotora ze stopu AlumaLite;
  • Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem;
  • Szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną;
  • 10 łożysk tocznych;
  • Łożyska kulkowe klasy HPB;
  • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe);
  • System napędu posuwu szpuli EOS – gwarancja idealnego nawijania linki;
  • Odkuwana, aluminiowa korbka;
  • Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD;
  • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan;
  • Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni;
  • CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych;
  • HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję;
  • Hamulec wodoszczelny Hydro Block;
  • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk;
  • Wyważenie rotora RESII.
Brak dostępnych wariantów produktu

Nie dodano przedmiotów do koszyka

Wybierz wariant produktu i spróbuj ponownie.


Nie dodano produktów do przechowalni

Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie za chwilę.