Regulamin

Przedstawiamy regulamin korzystania ze sklepu internetowego www.szczupak.pl. Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do działu Pomoc. W razie jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt mailowy: info@szczupak.pl lub bezpośrednio ze strony: Masz pytanie?


1

Właścicielem sklepu internetowego www.szczupak.pl jest Import Export Hurt Detal Krzysztof Warczygłowa, ul. Chopina 6, 73-110 Stargard.

 

2

Wszystkie ceny w sklepie www.szczupak.pl podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

 

 

3

Do zamówienia doliczone zostaną koszty przesyłki w zależności od wybranego sposobu dostawy i płatności. Paczki z zamówionymi towarami wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: GLS , Pocztex Kurier 48 oraz Paczkomat Inpost.

 

Koszty przesyłek zamieszczono w dziale Pomoc/Wysyłka.

 

Zamówienia powyżej 299 PLN o wadze do 10 kg i max. dł.200 cm , opłacone z góry przelewem na konto (przedpłata na konto), oraz opłaconych kartami płatniczymi (Przelewy24) lub przelewami dokonanymi przez system Przelewy24 przesyłamy na terenie Polski na własny koszt. Zamówienia te wysyłamy przesyłkami kurierskimi: GLS , Pocztex Kurier 48 oraz Paczkomat Inpost (z uwagi na ograniczenia gabarytowe - ustalamy je indywidualnie). Nie dotyczy to produktów wyprzedażowych w obniżonej cenie, paczek zagranicznych oraz gabarytów.

 

4

Umożliwiamy następujące formy płatności:

  • przedpłata na konto;

  • za pobraniem ( dotyczy wyłącznie terytorium Polski )

  • blik ( Przelewy24.pl)

  • szybki przelew elektroniczny ( Przelewy24.pl )

  • karta płatnicza i kredytowa ( operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.)

  • zakupy na Raty ( Przelewy24.pl )

  • bon upominkowy;

  • bon rabatowy

Minimalna kwota zamówienia wynosi 10 PLN.

 

5

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-maila z informacją o dotarciu zamówienia do sprzedającego - potwierdzenie przyjęcia zamówienia e-mail wysyłany automatycznie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - kupujący wysyła do nas maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia (e-mail zwrotny - link w naszym mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia); następnie sprzedający informuje mailem fakt skompletowania zamówienia i wysyłki paczki w którym określa, całkowitą kwotę pobrania.

  • w przypadku przedpłaty na konto kupujący zostaje poinformowany mailem o skompletowaniu zamówienia i kwocie przedpłaty wraz z kosztami przesyłki. Kupujący wpłaca na jedno z naszych kont (podanych w mailu) określoną kwotę ze  wskazaniem w tytule przelewu ID zamówienia lub imienia i nazwiska zamawiającego (wysłanie maila  informującego nas o dokonaniu wpłaty i wyborze konta  ułatwi nam identyfikację przelewu). Po zaksięgowaniu wpłaty kupujący jest informowany mailem o wysyłce paczki.

  • przy zamówieniach płatnych kartą kredytową, przelewem elektronicznym, blikiem - przekierowanie do systemu Przelewy24

Po złożeniu zamówienia i zalogowaniu się kupujący może śledzić na jakim etapie jest realizacja obecnego zamówienia w naszym sklepie (historia zamówień - status).

 

6

Istnieje również forma zamówienia towarów nie będących na stanie magazynowym sklepu (na zamówienie), które są wyszczególnione na stronach naszego sklepu lub indywidualnie wskazane przez kupującego. Realizacja takiego zamówienia wymagała będzie przedpłaty 40% zaliczki po indywidualnym ustaleniu warunków, ceny i terminów dostawy. W przypadku odstąpienia od kupna towaru posiadającego status "na zamówienie" zaliczka przechodzi na rzecz sprzedającego. Ceny podane przy produktach na zamówienie są cenami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie ze wg. na zmiany kursowe walut.

 

7

Istnieje możliwość składania zamówienia telefonicznie pod nr. 91/577-72-52 lub 538 305 002 codziennie w godzinach pracy sklepu 8.30 - 16.00.

 

 

8

Sklep nasz prowadzi politykę rabatową dla Klientów którzy posiadają konto w naszym sklepie (indywidualne ID klienta, nie dotyczy klientów niezalogowanych) i składają zamówienia o określonym poziomie obrotów. Klienci tacy mogą otrzymać bon rabatowy do wykorzystania, podczas kolejnych zakupów w naszym sklepie (ważność bonu dwanaście miesięcy od daty otrzymania). Wartość bonu rabatowego uzależniona jest od wartości składanych zamówień.

 

9

Realizacja zamówienia z wykorzystaniem bonu upominkowego i rabatowego:

  • bon z wygenerowanym kodem zostanie wysłany drogą elektroniczną na adres kupującego bądź obdarowanego;

  • bon do zrealizowania podczas kolejnych zakupów na cały asortyment z oferty sklepu www.szczupak.pl, 

  • bon ważny jest przez okres 12 miesięcy od daty jego zakupu lub otrzymania, po upływie tego terminu bon traci ważność,

  • bon upominkowy i rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne,

  • bon upominkowy i rabatowy można wykrzystać w całości podczas jednych zakupów lub w kilku osobnych transakcjach,

  • jeżeli kwota zakupów przekroczy wartość bonu, wówczas Kupujący zobowiązany jest do uregulowania różnicy za pomocą przelewu gotówkowego, kartą kredytową bądż przy odbiorze za pobraniem,

  • w przypadku zwrotu towaru zakupionego z wykorzystaniem wyłącznie bonu w całości lub częściowo, Kupujący otrzyma nowy bon o wartości odpowiadającej wartości wykorzystanego bonu pomniejszonego o koszty przesyłki.

  • w przypadku zwrotu towaru zakupionego z wykorzystaniem bonu i dopłaty, Kupujący otrzyma zwrot gotówki w wysokości dopłaty, pomniejszony o wartość kosztów przesyłki oraz nowy bon o wartości odpowiadajacej wartości wykorzystanego bonu.

  • przy składaniu zamówienia i chęci wykorzystania bonów upominkowych lub rabatowych należy otrzymany mailem kod wpisać w pole Twoje bony rabatowe i potwierdzić dodając bon rabatowy.

  • wartość Twojego bonu zostanie automatycznie odjęta od wartości zamówienia.

10

Do przesyłki dołączony jest dowód zakupu - paragon lub na życzenie faktura VAT. Na artykuły objęte gwarancją dołączana jest karta gwarancyjna.

 

 

11

Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo 1 do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Czas ten może ulec zmianie w szczególnie uzasadnionych przypadkach (patrz : dostępność przy niektórych artykułach, które trzeba sprowadzić z magazynu dystrybutora ) o których Sprzedawca informuje Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

 

12

Sklep ma prawo odmówić realizacji zamówienia złożonego przez Klienta w sytuacji gdy:

  • Klient podał nieprawdziwe dane, lub dane podane przez Klienta uniemożliwiają realizację zamówienia;

  • Klient jest dłużnikiem Sprzedawcy z jakiegokolwiek tytułu, a wierzytelność jest wymagalna i nie została uregulowana;

  • Klient korzystając ze sklepu narusza prawa Sprzedawcy lub osób trzecich, w szczególności narusza ich dobra osobiste.

13

Wszystkie towary w naszym sklepie przy których nie ma dopisku "na zamówienie", "dostępność 3-4 dni" lub towar "chwilowo niedostępny" są na stanie naszego magazynu.

 

14

Rezygnacja i zmiany w zamówieniach są możliwe po  poinformowaniu nas o zmianie decyzji do czasu wysłania przez nas maila o wysyłce zamówienia.

 

15

Nie odnotowanie wpłaty na naszym koncie w przeciągu 10 dni roboczych od daty poinformowania przez nas o skompletowanym zamówieniu przedpłatowym oraz braku informacji od Kupującego traktowane będzie jako rezygnacja z zamówienia.

 

16

Jeżeli do zamówienia jeszcze nie zrealizowanego dojdzie kolejne od tego samego klienta, to na prośbę kupującego możliwe jest przesłanie obu zamówień jedną przesyłką.

 

 

17

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są rękojmią, a część gwarancją producenta.

 

 

18

Kupujący jest zobowiązany przed przyjęciem przesyłki sprawdzić jej stan oraz stan taśm zabezpieczających (firmowych - logo www.szczupak.pl). W wypadku przyjęcia przesyłki w stanie uszkodzonym, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne braki w jej zawartości. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, należy dostarczyć produkt pocztą na własny koszt do firmy www.szczupak.pl (dane teleadresowe w dziale Kontakt). Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy towar na pełnowartościowy lub jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy koszt zakupu. W uzasadnionych przypadkach zwracamy również koszty przesyłki.

 

19

W przypadku zwrotu lub wymiany zakupionych w naszym sklepie towarów nie są zwracane koszty przesyłek.

 

 

20

Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni bez konieczności podania przyczyny rezygnacji z zakupów - artykułów nowych nie posiadających żadnych znamion użytkowania w oryginalnym opakowaniu z oryginalnymi etykietami. Mamy prawo odmówić przyjęcia towarów posiadających status " na zamówienie " - w tym przypadku w grę wchodzi jedynie wymiana lub zwrot gotówki z potrąceniem 40% zaliczki. Pieniądze ze zwrotu zakupionego towaru zostaną odesłane na podany przez klienta numer konta w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep towaru.Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek od klienta "za pobraniem".

 

21

W przypadku reklamacji zakupionego u nas sprzętu objętego gwarancją należy przesłać go na swój koszt do siedziby naszego sklepu z dołączoną i podpisaną przez kupującego kartą gwarancyjną oraz paragonem zakupu dodatkowo proszę dołączyć opis uszkodzenia. Po rozpatrzeniu reklamacji przez gwaranta (producenta) i uznaniu jej za zasadną produkt zostanie naprawiony lub w szczególnych sytuacjach wymieniony na wolny od wad i przesłany na adres kupującego za pośrednictwem naszego sklepu na nasz koszt. W przypadku nieuznania reklamacji przez gwaranta (producenta) koszty przesyłek i naprawy ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek reklamacyjnych wysyłanych na nasz koszt.

 

W przypadku reklamacji zakupionego u nas sprzętu przez klienta niezalogowanego w naszym sklepie niezbędne jest dołączenie karty gwarancyjnej, paragonu zakupu oraz podanie dodatkowo ID ZAMÓWIENIA.

 

 

Życzymy udanych zakupów.

     Team Szczupak.pl                                                     

 

Zapytanie zostało wysłane.
Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.