Zapytanie zostało wysłane.
Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.

Shimano STELLA FI + czapka Shimano GRATIS

Producent:
Shimano »
Kategoria:
Stacjonarne / Przedni hamulec »
Cena:
od 2649.00 zł
Dostawa od 16.00 zł
Darmowa dostawa od 299.00 zł
Podaj ilość.

Porównanie produktów


Opis

masa: 225g; przełożenie: 5,3:1 ; pojemność szpuli: 0,18/290m; ilość łożysk: 13 krytych łożysk A-RB + 1 łożysko oporowe ; nawój: 77cm ; max. moc hamulca 9kg ; Film prezentujący nową Stelle kliknij tutaj

Shimano Stella to nazwa dobrze znana na świecie dla każdego wędkarza, jest wręcz ikoną topowego kołowrotka. Stella to flagowy okręt Shimano od zawsze. Stella to nie tylko geniusz inżynierski stella to historia, to kołowrotek z duszą. Użytkowanie go to duma i pasja , dla wędkarza posiadającego Stelle nie ma słów które mogą opisać wszystkie zalety tego kołowrotka. Nowa Stella ze swoim designem i technologią zawatą w sobie jest gotowa na kolejną generację! Stella to coś więcej niż tylko inżynieria i design Stella definiuje Ciebie jako wędkarza , technicznie doskonała i piękna. Posługowanie się to nim przyjemność.Lekka , czuła, mocna i wytrzymała -  posiada wszyskie zalety jakie wędkarz może oczekiwać od kołowrotka.

Design oraz Innowacje Stelli - Za artystycznym korpusem ukryty został szereg technologii i innowacji Shimano. Każdy komponent został przeprojektowany i poprawiony - nowa przekładnia , nowy sytem łożysk , a nawet położenie komponentów w kołowrotku zostało zmienione, aby kołowrotek leżał jeszcze lepej w ręku dając pewność w każdych warunkach. Gładkość pracy przedkładni to komfort i kontrola nad przynętą , precyzyjny i mocny hamulec bedzie zawsze zabezpieczać hol, a mocna przekładnia główna sprawdzi się zawsze wtedy kiedy bedzie czas pokazać kto tu rządzi. Stella zabiera design i technologie na nowy nieznany dotąd poziom.

 

Nowe Technologie

  • Przekładnia MicroModule - zawarcie tej technologi w przekładni głownej nadaje ultra gładkiej pracy przekładni co zwiększa czułość kołowrotka nie zmniejszając mocy i wytrzymałości przekładni (sygnały z wędziska nie są zagłuszane przez wibracje kołowrotka). Porównując ze Stellą z 2010 roku zmniejszyła się wielkość zębów w przekładni ich liczba wzrosła jednak o 35%, dodając do tego precyzyję firmy Shimano w wycinaniu przekładni uzyskaliśmy w ten sposób obniżenie wibracji o 20%. Zmniejszenie ilości zębów w pozwoliło zmniejszyć grubość głównej zębatki o 15% bez utraty mocy i wytrzymałości redukując jego masę. 
  • G Free Body - technologia ta została opracowana aby przesunąć środek cięzkości bliżej blanku. Osiągnięto to dzięki przesunieciu mechnizmu posuwu osi głownej o 19mm  z dołu korpusu w kierunku jego góry. Przesunięcie to zaowocowało zmianą środka cięzkości bliżej blanku i dłoni wędkarza. Zmniejsza to zmęczenie nadgarstka oraz poprawia wyważenie wędziska, co ma wpływ na właściwości rzutowe.
  • Stopper Bearring - Nowe łożysko oporowe redukuje tarcie z głownym mechanizmem , połączeniu z ultra gładką pracą samej przekładni daje to niespotykaną dotąd lekkość przy kręceniu korbką.
  • S-Direct Gear - technologia ta ma za zadanie uniemożliwić jakie kolwiek ruchy najważniejszej częsci kołowrotka  - przekładni które występowały w poprzednich generacjach, teraz mechanizm jest unieruchomiony niemal absolutnie dając uczucie niesamowitej stabilności samego kołowrotka.
  • Systemy przedniego hamulca - 1. Rozmiar oraz grubość nakrętki została powiększona , dzięki temu można jeszcze precyzyjniej regulować moc hamulca. 2. Coil Drag Performance - specjalna sprężyna daje możliwość regulowania hamulca przy maksymalnym "dokręceniu" w poprzednich generacjach przy mocnym dokręceniu kołowrotka dochodziło do zablokowania mechanizmu przez co szpula stawała i całe obciązenie przechodziło na mechanizm kołowrotka , w nowej stelli problem został rozwiązany dzięki tej sprężynie.
  • Smoth Lip Rotor Design - kształt rotora został tak opracowany , aby żyłka nie miała możliwości dostać się pod szpulę i zaplątać się o oś główną kołowrotka
  • Titanium Bail Arm - Ramię kabłąka wykonano z tytanu, jest lżejsze , mocniejsze i bardziej odporne na korozje niż stal nierdzewna , nowy kabłąk otwiera się szerzej niż dotychczas redukując możliwość kontaktu z linka do minimum.
  • CoreProtect - Koncept tej technologi jest prosty, zwiększyć wodoodporność kołowrotka bez uczucia wpływu na lekkość rotacji kołowrotka. Są 3 główne drogi jakimi woda może się dostawać do kołowrotka , korpus, przedni hamulec, oraz rolką kabłąka. Obszar przedniego hamulca najtrudniej zabezpieczyć przed wodą nie tracąc na gładkości, udało się to jednak osiągnąć. Uszczelka oraz powierzchniowe zabezpieczenie daje pełną ochronę przed wodą. Korpus dzięki 12 różnym uszczelkom oraz płaskim połaczeniom z powierzchniowym zabezpieczeniem korpus jest chroniony przed przedostawaniem się wody do środka.  Rolka prowadząca zabezpieczona została uszczelką dzięki której nie trzeba już dolewać olejku w czasie eksloatacji kołowrotka.

Charakterystyka techniczna:

  • Szpula AR-C - nowy, opatentowany kształt szpuli z V-kształtnym rantem, dzięki któremu można oddawać dłuższe i bardziej dokładne rzuty
  • Łożyska S-ARB - wysoko odporne na korozję łożyska A-RB z dodatkowych zabezpieczeniem dla zabezpieczenia przed piaskiem, solą i pyłem
  • SR HANDLE - rączka wkręcana bezpośrednio do mechanizmu eliminuje całkowicie luzy między rączką a przekładnią
Brak dostępnych wariantów produktu

Nie dodano przedmiotów do koszyka

Wybierz wariant produktu i spróbuj ponownie.


Nie dodano produktów do przechowalni

Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie za chwilę.